ponedeljek, 21. november 2011

Svečinska pot, drugič

Prvič je bila cela in v sončnem vremenu. Sem pa takrat spregledal dva žiga.  Zato sem tokrat odšel po dva žiga in bilo je megleno.

Prvega sem našel brez problemov. No vsaj mesto kjer naj bi bil. Žiga  ni bilo, tudi žive duše okoli hiše ne.



Namesto žiga velja tudi fotografija, torej bo ta romala v dnevnik poti, ker tega žiga se mi res ne da še enkrat iskati.

Tudi drugega nisem našel takoj. Potem pa sem le pogledal v Mercatorjevo vrečko



Ne moreš verjet, unikatno mesto za hranjenje žiga.

Potem pa kar po bližnjici proti izhodišču Šentilju. GPS pot

Torej sedaj imam "kao" vse žige, da si prislužim značko Poti po Svečinskih goricah. Upam, da jo dobim prej kot od Moravške!!!

6 komentarjev:

  1. O, madonca...

    Ti si tak žigoljubac, kaj? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke, kar takole si naredil skoraj 40km, kaj?

    OdgovoriIzbriši
  3. 40??? Med 40 in 34 je pa kar razlika, sploh če so še višinci zraven, sicer pa to tako ali tako veš ;)

    OdgovoriIzbriši