ponedeljek, 19. september 2011

2.Eko maraton

Če nas je lani zalivalo je bilo letos prav nasprotno. Napovedan je bil vroč dan, en dan pred ohladitvjo :( , super si mislim, pa bom spet trpel vročino. Pa v resnici ni bilo niti tako hudo. Prvič, ker sem spoznal, kako super je nositi kapo v teh vročih tekih.Pravi hladilnik na glavi postane takrat, ko kar na njo zliješ cel kozarec vode, ali daš pod njo namočeno gobo. Sem to spoznal že v Logarski, ko me je Marjetka konkretno zalivala z vodo. Pod drugo pa je treba pohvaliti organizatorje, tudi mi na koncu kolone nismo ostali, kot se veliko krat zgodi, brez okrepčil na okrepčilnih postajah. Ne samo,da so bile postavljene na vasakih 2,5 km, tudi založene so bile še vedno tako, da praktično ni bilo pripombe. Vsega je bilo v izobilju.

Sicer pa se je moj tek pričel tako, da sem na začetku spremljal Žigo, ki je šel po Radencih drugič na 10km z ciljem ,da jo preteče tokrat pod eno uro. Na koncu se je izkazalo,da mu je brez problema uspelo.



Zato pa sva morala prvi km, do ločiteve obeh prog kar konkretno stisniti na plin, Garmin je pokazal tempo celo 5:33. No pol sem jaz zaplaval v svoje vode, kar se tiče hitrosti. Brez vsakega cilja, od okrepčevalnice do okrepčevalnice. Tako je prvih 10 km šlo minutko čez eno uro. Nadaljnjih tistih nekaj klančkov in vedno večja vročina sta pripomogla, da je na koncu v cilju ura pokazala, da sem tekel slabše kot lani in to za celih 6 sekund. Če nebi šel enkrat vmes odtočit bi bil boljši :)



Sicer pa ko gledam to fotko sem zmagovalec med težkokategornikimi,

resnični zmagovalec zame pa je tako ali tako Polde!



Galerija fotk

GPS sled - mimogrede, a ve kdo zakaj v HTML te strani  ne morem vstaviti ukaza iframe iz Garmon Connecta??

Tako sedaj pa se pričenjajo priprave za Ljubljanski maraton, teden dni prej pa se bo treba še spopasti s Krtinskim izzivom.  Sem že naročil Alešu štiri karte za naju dva z Radotom :)

4 komentarji:

  1. Ali pa si samo malce utrujen. Si imel kar naporen urnik zadnje čase.

    OdgovoriIzbriši
  2. Rado ne skrbi, nisem utrujen od teka, ampak od kilogramov ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mogoče pa bi morali našo kuhno za nekaj časa zaplombirat...

    OdgovoriIzbriši
  4. A si hecna, avto tudi ne gre brez goriva ;)

    OdgovoriIzbriši