nedelja, 14. avgust 2011

Nori teden

Saj ga nebi bilo, a priprave na Logarsko je pač treba vzeti kar se da resno. Malce pa mi je straha v kosti povzročil tudi 6 ur Wildona, kjer sem na koncu omagal, nič bolje pa tudi ni bilo na Bledu. Predvsem za to je padla odločitev, da moram tri tedne pred "tekmo leta" opraviti zares trden trening.

Nedelja 21km, ni šlo najbolje, začel tudi prehitro. Tista neznosna vročina pred fronto pa je tudi naredila svoje. Na koncu sem pri 28°C skorajda spet omagal. V resnici si ne predstavljam, da bi v taki vročini pretekel 75 km.

Torek 10km. Tokrat sem tekel bolj po pameti. Počasen začetek, hiter konec.

Sreda 9km z dobrih 200 v.m.  Doma presenečen, ko vpišem to dejavnost v moj tekaški dnevnik. Najboljši rezultat do sedaj na tej progi, seveda čisto nenamerno. Če bi bilo namerno bi verjetno pogorel.

Četrtek. Za regeneracijo kosilnica

Petek 30 km Čisto lepo mi je šlo. Tempo ta pravi, maratonski. V podzavesti pa se vedno sprašujem. Le zakaj je treba na Ljubljanskem maratonu loviti tisti limit na polovički? Doma me čudno gledajo. Baje ne izgledam utrujen. V resnici je bil to tek po katerem lahko rečem, da sem bil izredno zadovoljen.

Sobota dobrih 23 km z 470 v.m. Jutranje zgodnjo vstajanje je bilo čisto normalno. Ni bilo čutiti bolečin v nogah.  Glavni cilj sem si zastavil, da pretečem tisti klanec v Tratah. Pa sem ga. Jupi, pa še kakšnega kasneje tudi. Tisti strmi del po novem delu Šentijlske proti Zg. Velki pa sem prehodil. Sem prepričan, da nič bolje ne bo v tistem klancu v Logarski. Zadnji km so se kar vlekli, noge so tudi že občutile včerajšnji tek. Še po hribu navzdol od Vranjega Vrha do doma ni bil tempo pod 7. Pa komu mar.  "Nori teden" je v celoti uspel.

Sedaj me čaka tri tedne aktivnega počitka.  Že jutri začnemo baje z biljardom in gumitvistom, pa še kaj se bo našlo :)

9 komentarjev:

  1. 93km? Hm na to pa niti pomislil nisem ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Men se še najbolj dopade četrtek.

    Čeprav bi tam spustil kosilnico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Aleš če nebi bilo kosilnice pa bi bilo kaj drugega ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro ti gre ni kaj. Kaj pa ostala kamerada, ki se v taki strašni tišini pripravljata Wega in Clasiks?

    OdgovoriIzbriši
  5. Pajo saj veš kako gre tista: "Tiha voda bregove dere" ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Mater, toliko še jaz nisem delala... Svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  7. Sebi ti pa kot ponavadi, skromna namreč ;)

    OdgovoriIzbriši