četrtek, 9. junij 2011

10.021 km

Toliko se mi je izpisalo v tekaškem dnevniku, ko sem  zabeležil moj tek  po odtečenem  humanitarnem teku 10 krogov v 10 dneh, imenovanem drugače tudi   NeverGiveUp.

Brez slavja,  dovol je bil občutek, da tečem za to, da nekomu pomagam, ta občutek je dosti bolj veličasten.

Odtekel 53 krogov, kar je bilo dovolj za polovičko, zadnjega bosonog. Je bilo moderno :) . Sicer pa nas je dajala vročina, se mi je poznalo, da se letos po soncu še nisem prav potil.

4 komentarji:

  1. Hja, to pomeni da si imel pred humanitarnim tekom točno 10000?

    Čestitke, nora številka! Upam, da te kmalu ujamem!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz tudi upam, samo čakal te ravno ne bom ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ah, ko pa štejeta. Če bi jaz štel... ej!

    OdgovoriIzbriši
  4. Aleš modro skriva svoje kilometre ;)

    OdgovoriIzbriši