nedelja, 26. avgust 2007

Priprave na Ptujskih 21

Danes sem končal s pripravami na Ptujskih 21. Kaj dosti se v zadnjem tednu ne da več naredit, zato me naslednji teden še čakata samo dva dneva čisto lahkotnega teka.


Sicer pa sem se danes zjutraj opravil na še zadnji daljši tek. Po pravici povedano sem se danes tudi malo preizkusil kolikor zmorem, pa saj je to tudi zen tek mar ne?? Šlo mi je odlično krize ni bilo za preizkus pa sem opravil z 16 km progo. Čas je bil za moje razmere odličen 1:38:25 oz drugače povedano tekel sem z tempom 6,15 min na km. oz 9,8 km /uro. Torej se je moja trditev da bom na Ptuju tekel nekje 2:05:00 pokazala kar za realni cilj. Če bo kaj manj super, če pa bo kaj več pa tudi ne bo sile, januarja še o tem nisem niti približno sanjal!


Torej čaka me en teden počitka, vsaj kar se teka tiče...







 

4 komentarji:

  1. Super, Vreme!

    Tole bo dober rezultat!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakšen tempo! Priznam, da ti kar malo zavidam. Ampak samo malo. Na ptuj me sicer ne bo, bom pa navijal zate

    OdgovoriIzbriši
  3. Fanta hvala, bom na Ptuja tekel tudi za vaju ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super Vreme! Sedaj pa samo še glikogenske zaloge polnit ;)

    OdgovoriIzbriši