ponedeljek, 31. december 2012

Po poti treh vrhov

Od Svečinske poti mi je manjkal samo še en žig. Ni mi ga uspelo dobiti ne prvič in ne drugič. In  čas je že bil, da ga grem poiskat. Pa se kot zanalašč najde v tem času Zdravko in ekipa, ki ga najdejo.

V tem času se najde tudi prispevek v občinskem glasilu, da se je na Kresniškem vrhu s pomočjo sponzorjev naredila lesena piramida, ki označuje najvišji vrh občine Šentilj.  Tako je padla ideja da jo ne bom mahnil samo po "izgubljen" žig Svečinske poti.

Štart v Šentilju pri gostilni Belna, kar nekako standardno, a ne?


Najprej do Kresniškega vrha


Nato po po žig, ki ga lepo čuvajo na domačijo pod Plačkim vrhom, kar v vrečki...


seveda potem še vzpon na Plački vrh, najvišji vrh današnje poti. O soncu pa ne duha ne sluha.


Za konec še Brloga, 


Kapelico so v tem letu očitno obnovili


Nazaj grede še ogled nojev



in kozlov, ki so stali kot okameneli. Pa mi ni bilo preveč jasno ali me bodo napadli, ali pa so okameneli, ko so me zagledali. Niti glasu, niti koraka nič prav nič ni bilo od njih.



ter mimo Casina Mond v Šentilj


Seveda ni bil to nekakšen strašni podvig - GPS zapis. Bolj je šlo za preizkušanje mojih nog oziroma mečnih mišic. Zato tudi nekega divjanja ni bilo v bistvu sem vso pot opravil bolj z strahom. Pa se je na kocu izkazalo, da so noge zdržale, da ni bilo na poti posebnih problemov. Najbolj sem sicer čutil mišice pri spustu iz Plačkega vrha. Kljub vsemu imam pa danes le nekaj "muskelfiberja" , kar pa sploh ni čudno. Bo treba spet malo več po bregih. Je pa pravi  čas za to! 

3 komentarji: