torek, 12. junij 2012

Minimalističnih 10 krogov za 10 nasmehov

Najprej v četrtek z Marjetko na Ptuju



nato še v petek sam v Mariboru



No ja, vedno v dobri družbi, ampak obisk na obeh prireditvah neverjetno majhen.
Sicer pa sem imel v planu,da v četrtek na Ptuju tečem z novimi minimalističnimi copati.


Pa mi je v četrtek šlo tako dobro, da sem se odločil in še v petek tekel z njimi. Tako sem v dveh dnevih pretekel 34 km. Sicer sem kasneje od poznavalcev minimalistične opreme zvedel, da tartan ni najboljši za minimalizem, da je dosti boljši asfalt. Zanimivo. Vsekakor je bolje, da prej nisem vedel, ker bi sicer v Mariboru tekel v "normalni" obutvi.

Sicer pa sem se z minimalizmon spogledoval  že pred nekaj časa .  Pa se takrat ni najbolje obneslo. Tokrat je moje koleno krivo,da sem se spet začel obračati k minimalistični obutvi, kar pa ne pomeni, da ne bom poskusil tudi še kaj drugega.

Ni komentarjev:

Objavite komentar