petek, 1. junij 2012

Deset let kasneje

Deset let je od tega,kar sem si kupil to kolo.


Kot je videti definitivno s premajhnim okvirjem . Očitno mi takrat prodajalec ni znal prav svetovati, sam pa takrat tudi nisem kaj preveč vedel o teh stvareh. Kolo kot kolo pač. Prva vožnja z njim se je končala tako, da sem ga kar nekaj km potiskal domov. Pri RTV centru sem namreč povozil vrtnico in gumidefekt je bil neizbežen. No kasneje sem imel še kar nekaj gumidefektov,  drugačnih težav s kolesom pa ne. No razen tega, da je bil sila počasen. Pa me tudi to ni motilo, samo,da sem ga imel.

Sem pa pred tem imel še eno kolo, tako čisto navadno in z njim sem zmogel kar nekajkrat do Areha na Pohorju. Najbolj je z njim letelo navzdol. Sem si zato potem raje kupil čelado, tako modrozeleno.  


Zadnjih nekaj let sem kolo zanemaril. Lansko leto nisem z njim naredil niti kilometra. Ha. Se pa mi je zadnje čase začelo "luštat" po njem. Že kar nekaj časa. In v planu sem imel, da bom po Bielu zraven teka začel še malo bolj intenzivno spet kolesarit. Pa je prej prišla poškodba kolena. In glede na to, saj sem omenil, da imam kolo, ki mi je definitivno premalo je bil nakup novega kolesa skoraj neizbežen.

Sem kar nekaj časa razmišljal kaj naj nabavim. Najprej sem imel v mislih cestno kolo, pa mi je ob cenah teh koles, kar minilo. Sem zato nekaj časa gledal tudi rabljena, pa vseeno nisem vedel kaj bi bilo najbolj primerno. Nekaj divjati z njim nisem nameraval, saj veste čas pač zame ni pomemben, po drugi strani pa bi bilo treking kolo čisto primerno. Novo seveda.

Potem je prišel še Dexijev zapis, ki me je potegnil v to trgovino . In tam zagledam tole, kar sem ves čas želel, pa v resnici nisem vedel.



V bistvu je hibrid med cestnim in treking kolesom, ki mu drugače pravijo fitnes kolo. Sama kolesa ima mnogo tanjša kot treking kolesa, kljub temu pa širša kot klasično cestno kolo. Najbolj pa me je veselilo, krmilo. Ni tisto zavito klasično kot ga imajo cestna kolesa, ampak tole ravno, kot jih imajo treking kolesa. Pa tudi tisto nepotrebno vzmetenje spredaj nima. Tako so prihranili tudi pri teži. Ja samo nekaj čez 10 kg ima.

Merida Speeder T3 meni v ne pove nič, tudi oprema ki jo ima samo kolo,  mi nič ne pove. Vem samo, da so prve vožnje pokazale, da na kolesu prav dobro počutim. So pa na njem zanimive prestave. Kot v Formuli1, očitno je tehnologija iz formule zavila tudi v kolesarske vode. Prestavlja se namreč tako, da z eno ročko prestavljaš navzgor z drugo pa navzdol. Se je treba kar navaditi na ta sistem. Roko na srce še ga nisem osvojil, se mi je že nekajkrat zgodilo, da sem hotel dati v višjo prestavo pa sem dal v nižjo. Bi pa bilo huje če bi bilo obratno pa v breg seveda. Sicer pa po bregih še nisem vozil, zaenkrat sem osvajal samo ravninske dela Avstrije. Torej naslednjič pa moram le poskusiti...

3 komentarji:

  1. Ima pa pravo ime tale tvoja raketa ;)

    Je pa zanimivo a ne na levi strani Mure sama ravnica, ko pa zaviješ prek mosta pa sami bregi ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, ime je res pravo, samo po bregu mi moral še sam it. Sem se v soboto kar namatral :)

    Kar pa se tiče konfiguracije terena je pa res. Na Avstrijski strani Mure sama ravnina na naši pa sami bregi. Se TUKAJ prav dobro vidi ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tale TUKAJ je tole :

      http://connect.garmin.com/activity/184739430

      Izbriši