četrtek, 15. februar 2007

Glasba in mi

Glasba je že od nekdaj zasidrana v mojem srcu. Praktično lahko rečem, da poslušam prav vse od rocka do opere, kakor bi se lahko temu reklo. Moj glasbeni okus je zelo širok in v bistvu pri tem nekako nisem izbirčen. Vsekakor sem bil otrok disko in rock časa, pri tem pa so prevladovali predvsem disko zvoki. Seveda v diskotekah kot sta bila Pristan in Fontana. In v naših časih so bili diski odprti od dvajsete pa do polnoči, ali pa kvečjemu kakšno uro več. Dandanes pa se ob tej uri vse komaj začenja.

In tudi danes brez glasbe pač ne gre. Poslušam jo doma, v avtu, v službi, pa še kje bi se našlo. Tako kot je bil nekoč moj glasbeni repertoar zelo širok, je tudi danes tako.

In kaj posluša današnja mladina. Zelo različno. Janjin glasbeni okus je vsekakor v stilu najstnikov. To spada k odraščanju, čeprav se mi zdi, da nima več tako močnega najstniškega okusa in počasi izoblikuje tudi svoj pogled na glasbo.

In Ana? Vsekakor smo z rojstno dnevnim darilom zadeli v polno. CD posluša non-stop in počasi nam že najeda živce. Ko že 101. slišiš eno in isto pesem v zadnjih par urah in to seveda sploh ne glasno, ampak zelo glasno, pol bi res.... No, ja, pa saj to tudi spada k odraščanju. Bomo že potrpeli in to s SL!

[youtube]iFvxFP9XYGE[/youtube]


Bomo morali potrpet, kaj hočemo. Ko je moja mama poslušala Avsenike, jaz pa disko, je tudi potrpela, seveda je tudi njej kdaj prekipelo in je prišla rečt: "PA DAJ TO ŠKRTANJE MALO BOLJ TIHO". Škrtanje je bilo verjetno nabijanje starega gramofona z enim samim zvočnikom, mislim vsaj!!! In takrat sem rekel, teh Avsenikov pač nikoli ne bom poslušal. No in ker se zarečenega kruha največ poje, tudi sam kdaj pa kdaj rad slišim tisto na Golici, pa še kaj bi se našlo. Zdaj pa ne vem, ali je moj glasbeni okus res tako pester, ali pa se že staram !!

Nič, grem zdaj tečt, mogoče bom pobegnil letom!!!:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar