četrtek, 15. februar 2007

Glasba in mi II

Ja, Rajkič, staraš se, ja, to bo:))

Bila sva mlada obaaa, ko preko mosta sva šla....:))) in Avseniki in Slaki in kajvemkdoševse naju čaka na drugi strani. Ej, če bi mi kdo pred par (beri 20) leti to prepeval, bi ga res čudno gledala. Sama sicer nisem bila vdarjena na disco, bolj so mi v uho šli taki, ki so brenkali na kitaro (Dylan, Cohen, Clapton...) in pa seveda bendi a-la Riblja Čorba, Bijelo dugme... To je bla moja muzika, mmm.... še danes je... In neko obdobje je Čorbo poslušala celo Ana. Ne morš verjet... Sicer je pa zdaj tako; ko je v svoji sobi, lahko posluša, kar hoče, če se pa vozi z mano, potem pač mora poslušati tisto, kar poslušam jaz, ker je avto pač moj mali jubox (se tisti škatli s ploščami sploh reče in napiše tako?!) In tako se dogaja, da ob S.L. sliši in pozna tudi še kaj drugega... na srečo... Evo, tak je to pri nas pestro; lahko čuješ vse, od cigu-migu do starogradskih. Toleranca se konča edino takrat, ko mi Rajkič v Sparu začne mahat s CD-jem atomikov pod nos... Tam se pa neha!!!

7 komentarjev:

  1. Smo iz iste generacije :)

    A ti si ženska??? Sem ves čas mislisla, da si dec :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojoj, jaz sem ženska, ja, ampak vreme - Rajkič, je pa moj dec, čisto prav si mislila. Očitno sem s tem, ko sem začela sama nekaj prčkat po tem blogu, povzročila nekaj zmede:) Se opravičujem.
    Pa na zdravje naše generacije:)
    Marjetka

    OdgovoriIzbriši
  3. Vreme, tvoja zlata žena ima mnogo boljši glasbeni okus od tebe! ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja kaj pa manjka mojemu glasbenemu okusu?? Moj je definitivno bolj raznolik ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Temu se bolj učeno reče EKLEKTIČEN :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaz bi prej našel kako drugo besedo na -TIČEN... ;=)

    OdgovoriIzbriši