nedelja, 9. avgust 2015

Talno in estrihi

Tako nabasanega tedna pa še ne. Mojstri so si dobesedno podajali kljuko. Za vse to pa je bil "kriv" izdelovalec estriha. Najin dogovor je najprej bil, da bo estrih izvedel po 15.avgustu, ko pride iz dopusta, potem pa me je prosil, ker ima strašno gužvo po dopustu, če lahko naredi že konec julija. No to še tudi nismo doživeli, da bi nas mojstri preganjali...

Torej po končanih ometih takoj naslednji dan, ko še praktično ni bilo gradbišče niti počiščeno ne pospravljeno od ometov so bili že navsezgodaj  na gradbišču s celim kupom stiroporja za izolacijo tal, katerega so položili v enem dopoldnevu.


Popoldan po službi si gremo ogledati izvedeno delo in čisto slučajno zagledam tole:


V spodnji klubski sobi je iz stropa visela samo požirka, električnega kabla pa nikjer. Madonca me je pogrelo. Prvo sem šel preverjat stare fotografije in tam je kabel bil na svojem mestu.


Seveda sem naredil takoj telefonsko paniko nad izvajalci. Seveda ni bil nihče nič kriv, sam pa si nisem mogel zamisliti, kako bi bilo če bi opazili, da nimamo kabla za luč komaj takrat ko bi že naredili estrih. Očitno bi nekdo dodatno štemal... 

Na koncu se je izkazalo, da so ven potegnili požirko  z električnim kablom ko so delali omete na stropu, nazaj pa so po nekem čudnem naključju dali samo požirko, kabel pa je ostal zunaj.

Tako sem v soboto zjutraj pred polaganjem talnega gretja, najprej odkril v zgornjem nadstropju stiropor, da sem prišel do požirke z kablom in jo namestil na svoje mesto, očitno še pravi čas.

In na vratih je že bila ekipa za polaganje talnega gretja z celim kupom materiala.


Najprej polaganje podložnih plošč


Nato polaganje cevi


V enem dnevu je bilo končano in sobe so dobile čisto drugačen izgled.

Izdelava estrihov se je zavlekla za dva dni. Namesto v ponedeljek so ga naredili v sredo, takrat pa smo bili mi že na dopustu. Ko smo se vrnili pa zagledamo tole




Juhu, še večkrat tako na dopust...

Ni komentarjev:

Objavite komentar