sreda, 9. december 2009

Barbara tretjič

Sem tako dolgo odlašal, da ste tako ali tako že vsi vse napisali.  Če sem se deval pri pisanju pa moram reči, da se nisem nič deval na progi. Sicer pa je fotka dovolj zgovorna

Spustiti dušo



Ko sem jaz spuščal dušo, so se nekateri še kar zabavali ;)



Bi pa lahko bilo sicer drugače, če bi trenirali tudi kratke proge. A jaz sem že zdavnaj rekel, da meni hitrost ne pomeni nič, če pa govorimo o razdalji pa je seveda druga pesem. Ne rečem, da nisem vesel, če izboljšam kakšen moj rezultat, kot sem ga tokrat v Velenju, a še vedno mi je važno, da v teku uživam in ti šprinti niso nič kaj za uživanje, a za pripadnost ekipi je pač treba tudi kaj potrpet.

Pripadnost



Sicer pa ne biti zadnji je za nas vrhunski dosežek, ki je bil v soboto praktično kronan. Krona našega dolgoletnega dela bi se lahko reklo in to brez, da bi trenirali šprinte. Si zamislite, kako dobri bi bili šele bili, če bi jih trenirali ? :)

Pa še nekaj fotk, dokler nam ni crknil fotoaparat , že drugič...

5 komentarjev:

  1. Ma ja, mi pridemo samo zaradi kremšnit...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne vi pridete, da kremšnite prinesete ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Fotke so čudovite, hvala fotografinji, kremšnite so pa itak zakon :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Eh, s tem fotoaparatom pa res nimam sreče. Prvič me je zaj***l na Gardi, drugič v Srbiji (nimam nobenih pametnih fotk), sedaj pa še na Barbari. Nimam ga več rada! :(

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, saj! Kaj si pa ti mislil? :)

    OdgovoriIzbriši