sreda, 2. julij 2014

Išias ob nepravem času

Najprej me je nekaj začel boleti križ, ko sem na parceli podiral betonski zid ob uti, kjer nameravamo narediti malce večjo teraso, čez nekaj dni pa so se pojavile bolečine od boka navzdol v nogo. Seveda nisem takoj letel k zdravniku, ko pa nisem skorajda mogel več stopiti na nogo pa je le bilo treba stopiti do njega oz. do nje. Enotedenska kura z dvema injekcijama na dan je delovala čudežno saj so bolečine skorajda izginile. Seveda sem takoj nehal jemati tudi Naklofene in Apourine, slednje naj bi bile namenjene za sproščanje mišic, po njih pa postaneš zvečer kar hitro zaspan, naslednji dan pa  ti je čisto vse ravno in vseeno in vse potek tako na izi, tudi v službi. :)

No po nekaj dneh brez tablet so se bolečine začele ponovno pojavljati, sicer ne v tako močni obliki, a je bilo potrebno stopiti spet do zdravnika.Tako sem dobil še eno dozo Naklofenov, če ne bo bolje bo potrebno slikanje...

Je pa zanimivo, da miganje takšno ali drugačno olajša vso zadevo. Hoja se je izkazala za odlično, tudi po hribu navzgor, navzdol pa le ni bilo najbolje. Teč si še nekako ne upam, vsaj resno ne, čeprav tu pa tam med hojo tudi kaj malega pretečem. Kolo se da voziti tudi brez problema, v nedeljo sem prekolesaril celo 50 km brez bolečin. Ko sem stopil s kolesa pa je bilo vse drugače.

Veliko pripomore k odpravljanju išiasa tudi telovadba. pa kaj če se nikakor ne morem spravit zraven.  Nekako mi statične vaje ne ležijo najbolj pri srcu, raje imam dinamiko.

Sicer pa smo tik pred gradnjo, jaz pa se prav še sklonit ne morem, kaj še le, da bi kaj težjega prenašal. No, saj ne bomo sami zidali, a vedno bo še kaj za postorit. Saj pravim išias ravno ob nepravem času.

3 komentarji:

  1. no, kot bi svojo zgodbo brala, upam le, da se tvoja ne bo enako končala. mene je bolelo par mesecev, tekla sem pa super, o ja, tudi navzdol. dokler nisem mogla več nič, dokler no, sej veš... so me pod nujno operirali, ker je bila to še edina rešitev. zanimivo, tudi jaz sem kak kubik peska prenosila še za prvomajske, je še kar šlo, ker "sem pazila". Junija sem obležala. Zato se ne hecaj, dokler lahko hodiš si nujno vzemi čas za telovadbo, poišči vaje za hrbtenico, nujno! nimaš tle kej, kaj ti paše, dinamično in ne vem kaj, še kako ti bo pasalo, da ne boš rjovel od bolečin (kot jaz, ko mi je živc tko vkleščilo, da so vsi sam gledali, da mi še morfij ni pomagal! in posledice, da mam eno nogo še danes fentano - hočeš fotko kako zgleda ena noga ploska k palačinka, druga pa normalna, pa non stop gomazenje po nogi, zvračanje gležnja itd...?!) zato, pamet v roke, glavo, noge, kaj jst vem kam, pij tist zvarek, delaj vaje in res pazi nase. zdaj lahko mogoče še kaj narediš.
    mimgrede: čas pa res NIKOL ni dober, ampak tut pasje urgence se zgodijo ponavadi ob nedeljah zvečer :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tisti tvoj zvarek že gre počasi k koncu. Na žalost ni zaznati kakšnih posebnih sprememb, razen v tem,da sem se počasi že navadil na okus po zarjavelih žebljih ;)

    Sicer pa imam vaje že zbrane, samo v glavi se mi mora še kaj premakniti,da jih začnem delati. Mogoče pa bo tvoj komentar pripomogel k temu...


    OdgovoriIzbriši
  3. Nimam ti kaj v tolažbo rečt, menda je bila napaka v tem da smo se nekoč v preteklosti postavili na zadnje tace. Glej da se ti ne bo prej v hrbtenici premaknilo kot v glavi. Srečno!

    OdgovoriIzbriši