nedelja, 17. januar 2010

Danes pa te lahko škijate...

... je rekla stara omika ko me je videla, da sem pridivjal mimo njene hiše s palicami. Saj nebi razumela, da nisem s škijami, ampak spet peš divjam po delu Šentiljske. Ja ko so se nekateri "matrali" v  Madei sem sam  užival v zimski prvaljici.

Zimska pravljica



Sneg je bi ravno pravšen, pomrznjen, da se ni preveč vdiralo pa še snežilo je. Se  pa mi je prvič zgodilo, da mi je zmrznila tekočina v cevki od camelbeka, še dobro,da sem imel seboj čaj v termovki. Bo treba do drugič malo razmisliti kako cevko izolirati.

Konec kocev pa sva končno postala prijatelja, virus je odšel brez težav! :)

13 komentarjev:

  1. Ja, res je bilo lepo uživati v zimski idili.

    OdgovoriIzbriši
  2. Za izolacijo cevke pa poglej v Iglu sportu (http://www.iglusport.si/katalog/nah_voda/nah_voda.html) ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Če dodaš šnops ti sigurno ne zmrzne. Pa še dosti hitreje boš šel.

    Vsaj nekaj časa...

    OdgovoriIzbriši
  4. Vidim, da ste vsi polni idej, ja najbolje je res,da natočim noter šnops ali celo antifriz in doma obležim :(

    Tatjana odlična ideja, a 17 € ne dam (vsaj zaenkrat ne ;) )

    OdgovoriIzbriši
  5. Rajko, jaz sem vedno malo nazaj pihnila in je šla tekočina iz cevi, pa mi ni več zmrzovalo. Noter pa sem nalila vroč čaj ali topel napitek. Pri minus 13 ni bilo problema.
    Pa še veliko uživanja v zimski idili ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lenči saj jaz sem to tudi delal-lani, letos pa pozabil :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Pa če si še smuče natakneš, rekord ne more izostat, pa še pijača ti ne bo zmrznala, ker ti bo vroče na vzponih od napora, na spustih pa od straha ;))

    OdgovoriIzbriši
  8. Ah, tisto z antifrizom je bil seveda hec, čeprav, priznam, slab. Pred leti so z njim avstrici boljšali okus vinu in se jih je cel kup zastrupilo.

    Lahko bi imel pa slano vodo, recimo. Ta zmrzne kasneje. Morda župco?

    OdgovoriIzbriši
  9. Jaz se s šnopsom nisem nič hecal.

    Prvič ga cukneš šele 20km daleč od doma. Saj moraš prit nekak nazaj...

    OdgovoriIzbriši
  10. Dexi po šentiljski s skijami?? Opa to pa bo izziv zate ;)))

    Ja tega antifriza v vinu se spomnim, ampak baje imajo sedaj še samo Frica :)

    Ti s šnopsom pa se samo hecaj, saj veš kako mi je zadnjič šlo, ko sem borovničevec spil pri Gaubeju :)

    OdgovoriIzbriši
  11. To samo zato, ker je bil *premalo* močan! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. ja očitno bi moral spiti vsaj tri štamperle :(

    OdgovoriIzbriši