torek, 30. december 2008

Nekje je pač treba začeti

Že dalj časa je tlela ideja v meni, z Borško obljubo pa je postala resničnost. Res je, govorim o svojih kg (nekateri boste pač rekli, a že spet?) Pa ne gre za to. Gre za to, da je pač nekje treba začeti in jaz sem začel z nakupom osebne tehtnice, ki je edini pokazatelj za preverjanje rezultatov . Tehtnica ti po končanem tehtanju ne da samo izpisa tvoje teže, ampak tudi izračuna še cel kup drugih rezultatov, sodobna tehnika pač.

In tukaj bom začel:

Teža: 96,5 kg

Telesna maščoba: 43,6%

Telesna voda: 40,1%

Mišice: 39,8%

Kosti: 5,5 kg

BMI: 30,1

2626 kcal

Ok teža že pove svoje, BMI tudi, ki kaže na debelost, kaj pa povejo ostali podatki pa pojma nimam. Če sešteješ vse procente jih je krepko čez 100, ma mogoče  jih bom kdaj razvozlal...

Za zaključek pa še to, da ne bo kdo v skrbeh. Kako mislim hujšat se mi niti še ne sanja, nimam nekega plana. Stradat ne mislim, ker vem, da to ne rodi uspeha, torej je potrebno spremeniti nekatere dosedanje navade. Čisto preprosto sem začel tako, da ne večerjam po 19 uri in čaj z mlekom pijem z samo žličko sladkorja. Bo dovolj?

8 komentarjev:

  1. Bo spet treba navodila prebrati, da boš znal uporabljati čudo tehnike :-)
    Ja, stradati pa res ne smeš. Sladkor pa uporabi nerafiniran, je bolj zdrav (pravijo). Pa veliko vode pij. In zajtrkuj obvezno in pošteno. Če se kaj spomnim, pa javim. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Brez zajtrka ne mignem niti s prstom, vodo pijem, pa tudi rjavi sladkor včasih uporabljam.
    Sicer pa misli biti moj recept manj žri in več se gibaj! ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super. Nakup tehtnice, predvsem pa redno, vsakodnevno in neusmiljeno tehtanje, po možnosti ob isti uri in pod istimi pogoji je skorajda vse kar rabiš. In nujno!!!

    Tudi če hujšaš po hui-shi metodi brez omejevanja po 19. uri in manjšanja količine sladkorja...

    OdgovoriIzbriši
  4. Kaj vsakodnevno tehtanje? Sam sem mislil, da zadustuje 1x tedensko, no bom videl! Ti pa nam že enkrat predstavi to hui-shi metodo, da vem kako in kaj če se moja metoda kaj zalomi ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hmmm...Resno premišljujem...Vlogo zajčka vem da obvladaš... Morda... Bi pa tudi jaz kako tako željo (o hujšanju) za drugo leto zapisala...In motivacije očitno ne bo manjkalo! ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Vloga zajčka ti tukaj kaj dosti ne bo pomagala, če ti ne manjka motivacije bo tvoja odločitev kar pravšnja!

    OdgovoriIzbriši
  7. Sam se tehtam enkrat na teden, ponavadi je to ob vikendih saj mi potem ''dosežen'' rezultat da dodatno motivacijo za v naprej in v glavi prepreči misli na vikendaško prežiranje. Prav tako ne jem po 18.00 uri, čeprav se da ponekod prebrati, da je želodcu pravzaprav vseeno kdaj dobi hrano. On mora svoje prebaviti in pika. Polliterska plastenka vode pa je tako ali tako moj stalni partner. Uspelo ti bo!

    OdgovoriIzbriši
  8. [...] me je Vreme nejeverno pogledal, ko sem rekel, da je potrebno vsakodnevno tehtanje. To načelo je navidez v nasprotju s prej [...]

    OdgovoriIzbriši