torek, 11. september 2007

Narejena prijaznost

Saj razumem, da morajo biti tgovci oz. prodajalci prijazni ustrežlji in kaj vem še vse. Pravijo, da je kupec kralj, mar ne? Ampak zadnje čase se mi zdi,da je vse skupaj to le farsa. Reklame poln pošni predal, učena, narejena ustrežljivost prodajalk in prodajalcev mi včasih gre že prav na živce. A ne pomislijo, da lahko takšna vsiljivost sproži ravno nasproten učinek? Zgleda, da ne!

Ne vem zakaj mi na Petrolovi črpalki vedno ponujajo vinjeto??? Očitno so mnenja, da tankanje bencina pri njih pomeni, da potuješ v Avstrijo! Ojoj!

5 komentarjev:

  1. Smo ratal res super potrošna družba in mislijo da nas morejo na vsakem koraku filat z bedarijami, reklamami takimi in drugačnimi. Mene poleg te narejenosti še najbol razjezalo telefonski klici raznih zavarovalnic - "v vašemm kraju bo jutri naš zavarovalniški agent in bi vam rad predstavil naše novosti na področju..bla,bla,bla,bla... Gospa kdaj imate čas da pride" Halooooooooo!!! A je kdo rekel da me zanima, nimam časa za vaše gluposti in si že zapišite enkrat. Pa še kar gušijo... In tega je še in še.

    OdgovoriIzbriši
  2. Se mi je zdelo, da je tega že manj, a očitno ni tako.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ampak Mladinska knjiga je pa Mati vseh oglaševanj!

    Ja, takle mamo. Najbrž v prihodnje ne bo nič bolje, anede?

    OdgovoriIzbriši
  4. Tud kelnerce niso več kar so bile. Se spomnete tistih iz realsocialističnih merkatorjevih bifejev? Danes pa sam miniči pa dekolteji.
    ...
    Hmm, saj če pa dobro pomislim...

    OdgovoriIzbriši
  5. hehehe Wega, sam tole je po mojem čist po vašem (moškem) okusu.... dvomim da večino prav fejst motino minice in dekoltejčki, sploh ker so ponavad primerno obdarjeni:)

    OdgovoriIzbriši