sreda, 21. februar 2007

Virus

No pa sem se zraven moje ženke še jaz nalezel virusa. Glede na to, da se vsako leto preventivno cepim proti gripi, me sicer ni vrglo v posteljo, tudi prehlajen nisem in vročine tudi nimam. Imam pa globok kašelj in niti na misel mi ne pride, da bi s tem kašljem odšel tečt.

Vleče me že, da bi šel, a vem, da je v takem primeru bolje mirovat. Nima smisla sedaj reskirat in si poslabševati stanja. Upam, da bo do konca tedna bolje in bom lahko nadaljeval po normalnem programu, sicer z eno tedenskim zaostankom, a vendarle!

3 komentarji:

  1. Ah, čist vsak izgovor ti pride prav! :))))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahahaha, ravno pravi se je oglasil !!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem imel letos terapijo s kislim zeljem. Bomo videli če bo bolj uspešna kot cepljenje. Namreč - v službi so nam organizirali cepljenje, nakar je bila obakrat taka vrsta (jasno, gospa zdravnica je zamudila debele pol ure) da nisem čakal. Zaenkrat so zboleli že vsi okrog mene, jaz pa "pucam od zdravja". Bomo videli...

    OdgovoriIzbriši