torek, 20. februar 2007

Babji čvek

Da ne bo spet kakšne zmede glede avtorja, sem se odločila, da že v samem naslovu poudarim, kdo piše. Babji čvek sicer ni ravno neka omiljena športna disciplina, ki bi jo vestno gojila, pač pa mi je všeč naslov kot tak in se mi zdi za ta namen zelo uporaben. Vanj lahko stlačiš marsikaj, pravzaprav je ni stvari, ki ne bi pasala sem noter. In ena od takih je moja aktualna bolniška. Do konca tedna bom poležavala, pila čajčke in se pustila crkljati... malo morgen... Že danes sem celo dopoldne sedela za to mašino in izpolnjevala neke obrazce, ki mi jih je poslal g. ravnatelj in ki jih je bilo treba -seveda nemudoma- po mailu poslati nazaj. Jah, stvari je treba pač pravočasno urediti, da ne bi slučajno kdo težil še med počitnicami. No, ko sem že pri počitnicah, te bodo letos pestre vsaj za nekatere od nas. Že v nedeljo zvečer se namreč odpravljam v Köln, kjer poteka razstava učil, didaktičnih pripomočkov in učne tehnologije. Gre kao za strokovno ekskurzijo, časti pa mi šola. Ob sami razstavi si bomo ogledali tudi nekaj turističnih znamenitosti in spoznali enega od najlepših delov nemške dežele, ki gotovo omreži vsakega obiskovalca. To zadnje si nisem sama izmislila, to piše na programu, ki smo ga dobili. Če bo temu res tako, bom poročala v katerem od naslednjih čvekov. No, medtem ko bom jaz uživala lepote dežele nemške, se bo Ana potepala po Ljubljani. Petra (moja nečakinja), ki tam pridno končuje študij, se je prijavila, da bo animirala malo sestrično in skrbela zanjo, medtem ko mati vandra naokol. Nekaj so že omenjale živalski vrt, pa kino, pa Atlantis..., skratka, akcija. Edino ne vem, če bo dva dni za vse to dovolj?!

In kaj bo medtem počel gazda kuće?! Po moje si bosta z babico privoščila pošteno porcijo šmorna, pa mogoče še kake vampe...?? Pravgotovo si bosta takrat, ko ni dveh "špuravih" doma, dala duška pri jedilniku. Ja, to je pri nas že skoraj folklora. Sicer pa bi se dalo o tej špuravosti še marsikaj povedat. Kot da z leti pri Ani narašča... Ma kaj z leti, zdaj so že tedni tisti. To, kar je bilo prejšnji teden še OK, danes ni več užitno. Moram priznati, da vedno pa le nimam potrpljenja in razumevanja za njene fore. Pa o tem kdaj drugič...

Zdaj grem spet malo počivat, odležat, kot mi je naročila moja dohtarca. Do nedelje moram bit zdrava!

6 komentarjev:

  1. Da ne bo "gazda" še babice kam poslal? In potem bo... no, saj vemo kaj...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja pol pa si bom moral sam kuhati, a si to mislil???

    OdgovoriIzbriši
  3. Zakaj bi pa moral sploh jest? Ko je žur ti itak pico domov prnesejo... ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. No, to v zvezi s kuhanjem še niti ne bi bil tak šok, huje bi blo tisto... no, saj vemo kaj..., ampak ni bojazni. Po moje si bosta oba malo oddahnila; babica bo končno imela mir in proste roke ozi. daljinca pri gledanju svojih nadaljevank, Rajko pa bo tudi lahko nemoteno sedel pred računalnikom, ne da bi ga pri tem kdo preganjal:)
    M

    OdgovoriIzbriši
  5. Hmmm , bom res moral nekaj spremeniti na blogu, da bova vedela kdo piše..., zdaj že počasi sam več ne vem :)
    O čem se vidva z piskecem pogovarjata pa pojma nimam..kaj je tisto "vemo kaj" ?' A to je kaj za na kruh namazat, ali kaj????

    OdgovoriIzbriši
  6. Ah, Vreme, pusti to, se bova že midva zmenla. ;)

    OdgovoriIzbriši